• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 16 مهر 1398
کد مطلب : 83654
+
-

تاکید استاندار آذربایجان غربی بر تشکیل شورای توسعه روستاها

استاندار آذربایجان غربی بر ضرورت تشکیل شورای توسعه روستاها از سوی دهیاران با مشارکت نخبگان و ریش‌سفیدان روستایی تاکید کرد. به گزارش مهر، «محمدمهدی شهریاری» با بیان این‌که روستاها کانون‌های اصلی توسعه کشور هستند عنوان کرد: دهیاران با تشکیل شورای توسعه روستا و استفاده از ظرفیت شوراها و نخبگان محلی مشکلات روستاها را پیگیری کنند که برای تحقق این خواسته، تشکیل شورای توسعه روستاها در هر روستا لازم و ضروری است.

وی با بیان این‌که روستاهای این استان ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های گردشگری و اقتصادی و فرهنگی دارند که باید با تلاش دهیاران و مسئولان احصا شود اظهار کرد: دهیاری‌ها باید تلاش کنند با برنامه‌ریزی مناسب برای شناسایی توانمندی‌ها و توسعه روستاها اقدامات مناسبی داشته باشند.

شهریاری با بیان این‌که روستاها می‌توانند یکی از عوامل مهم توسعه در کشور باشند افزود: شرایط آذربایجان‌ غربی بسیار برای این امر مناسب است و می‌توان اقدامات مناسبی در این راستا انجام داد. «پیمان آرامون» سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان ‌غربی هم با بیان این‌که برای توسعه طرح‌های عمرانی در روستاها باید ساکنان این مناطق همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند اظهار کرد: این مشارکت موجب سرعت‌بخشی به اجرای طرح‌های عمرانی و حفظ این طرح‌ها می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید